عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 290
بازدید ماه : 2305
بازدید کل : 166299
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 290
:: بازدید ماه : 2305
:: بازدید سال : 13141
:: بازدید کلی : 166299

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

اتومبیل ملی تیبا هفته آینده وارد بازار می شود
چهار شنبه 1 تير 1390 ساعت 11:0 | بازدید : 300 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )
اتومبیل ملی تیبا هفته آینده وارد بازار می شود
قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا از عرضه خودروی ملی 'تیبا' به بازار از هفته آتی خبر داد.

به گزارش مهر، محمدسعید فلاحی ظهر سه شنبه در حاشیه نمایشگاه خودروی تبریز به خبرنگاران گفت: این خودرو که با نام مینیاتور طراحی شده، یک محصول کاملا داخلی است.

وی با اشاره به پروژه ملی ایکس 100 که با هدف تبدیل خودروی پراید به محصول روز اجرا می شود، گفت: از سال 86 تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال برای ارتقای استانداردهای پراید به استانداردهای روز هزینه شده و‌ حداکثر پس از پنج سال دوباره این پروژه ارتقاء خواهد یافت.

فلاحی با اشاره به اینکه پروژه مزبور به منظور ارتقای استاندارد پراید تعریف شده و در چهار مدل پراید صبا، 132، 141 و نسیم اجرایی می شود، افزود:‌ در این پروژه مراحل طراحی،‌ شبیه سازی، نمونه سازی، تست، اصلاح طراحی در چندین مرحله، ساخت قالب نمونه‌های نهایی، راه اندازی خط تولید و ظرفیت‌سازی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از 114 قطعه و مجموعه در پروژه X100 تغییر کرده و دوباره طراحی شده است، گفت: برای این پروژه، پنج تیپ تعریف شده و ظرفیت‌سازی برای تولید روزانه دو هزار و 500 دستگاه صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خودرو ایکس 132 به جای سایپا132 و محصول ایکس141 به جای سایپا141تولید خواهد شد.

فلاحی همچنین در خصوص افزایش قیمت پلت فرم‌های جدید گفت: با اجرای پروژه X100 بدون در نظر گرفتن ایربگ و ای بی اس(ABS) حدود 550 تا 650 هزار تومان قیمت خودروها گران تر می شود، اما این افزایش قیمت را از مشتریان مطالبه نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه X100 در ابتدا با سوخت یورو 3 تعریف شده ، گفت: با توجه به اینکه از سال آینده باید سوخت داخل با یورو چهار ارائه شود اما باز هم مشخص نیست در زمان ارائه پلت فرم جدید X100 کیفیت سوخت خودروها در داخل چگونه باشد چرا که موتور خودروها در صورت عدم مصرف سوخت مناسب آسیب می بیند.

سایپا نگران تحریم ها نیست

وی خاطر نشان کرد: گروه خودروسازی سایپا نخستین مجموعه صنعت خودروسازی ایران است که بدون کوچک‌ترین دل‌نگرانی از تحریم‌ها و هدفمند کردن یارانه‌ها به تولید مشغول است چرا که قطعات خود را با تلاش رزمندگان جبهه صنعت، تولید می‌کند.

قائم مقام گروه خودرو‌سازی سایپا گفت : محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون واردات جنس خارجی تولید می‌شود.

وی از امتیازات خاص این نمایشگاه برای خریداران محصولات سایپا خبرداد و گفت: در حال حاضر محصولات این شرکت به قاره های اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا صادرات می شود.

قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا با اشاره به تولید محصولات این شرکت در کشورهای ونزوئلا، سوریه، سنگال و عراق افزود: در شش ماهه اول سال‌جاری صادرات این گروه تولیدی 2.5 برابر افزایش یافت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی تبریز تا 30 مهر از ساعت 16 تا 22 دایر خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اتومبیل ملی تیبا هفته آینده وارد بازار می شود , ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد